tirsdag den 29. marts 2011

Mit første indlæg

Ja velkommen her til min nye blog.. Jeg er helt ny , men har fulgt med på sidelinjen hos alle jer andre bloggere, et godt stykke tid og har  besluttet at NU skulle det være. Jeg håber jeg kan følge med alle jer friske, kreative og dygtige bloggere.
Min ide med denne her blog er nok også ligesom alle jer andres, at kunne fremvise nogle af de kreative ideer jeg går med i hovedet, og tror selv det giver míg mere motivation til lige at få tingene helt færdige, så jeg kan vise det til jer. Jeg har tit mange jern i ilden, og springer mange gange rundt mellem alle mine sysler. Nu er der ingen undskyldning mere, tingene skal laves færdige, og vises her på bloggen..
endnu en gang håber jeg at i vil følge lidt med her, og jeg skal nok følge med på jeres, for der sgu så mange fantastiske og kreative ideer her i blogland... I er velkommen til at smide en kommentar, hvis i skulle få lyst til det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar